Monday, 4 July 2011

hari sukan bawah panas terik mentari

Tadi mase sedang pilih2 gmbar hari sukan tgok mane yg cantek nk di upload kat website sekolah...ade dua folder untuk sukan dan sukantara serta aktiviti sebelum sukan. total 9++ gmbar! ayoyo....penat mau pilih...sedang pilih2 tetibe...jumpe gambar yang ni...
 Abaikan muka tembam+poyo tersebut. beliau mmg mcm tu. Dannnn...juga, sila abaikan parut jerawat sebutir yang sangat visible tersebut. haih..patotnye kene touchup dulu gmbr ni tadi..huhu. Mase ni cekgu tgah jage kaunter pendaftaran mase hari sukan. baju merah yang nampak bahu sipi-sipi je tu adelah encik polis. 

Dalam banyak-banyak gmbar, gambar ni yang paling cekgu suke. sbb macam ade cerita/kisah yang cuba disampaikan. cewah. cerita nya apa? Okay..mungkin ceritanya lebih kurang macam ni...'Ali..pegi kutip peluru yang lontar-lontar tu'. Ali pun berkata 'baek cekgu!'.  tamat.

Yang ni lagi satu gambar yg cekgu suka. Macam ni barulah 1Malaysia! Lepas berjemur, semua kulit dah jadik same kaler dah...kehkeh. Ni team tarik tali rumah Garuda (rumah merah).  walaupun byk acara yang kalah...tapi tarik tali rumah merah menang.Yeay!

FAKTA SUKAN

Hari sukan 2 julai 2011 yg lalu adalah hari sukan pertama sebagai seorang cekgu. Sejak dulu lagi, memang kurang gemar aktiviti-aktiviti yang terpaksa berjemur di padang di bawah panas terik mentari ni. Kulit dahla tak cerah. Hitam bagai lepas sukan. 
Setelah cekgu farhana membuat kira-kira....kalo cekgu farhana masih hidup sehingga pencen, InsyaAllah cekgu farhana akan terpaksa menghadapi hari sukan sebanyak lebih daripada tiga puluh kali lagikkk!....
HAaaaa..semputt..~~~~

No comments:

Post a Comment